:: MENU ::

Strona główna
Dane Techniczne
Obsługa
Historia produkcji
Instalacja elektryczna
Jesienna konserwacja
Warsztat
Schematy
Foto

Kontakt

Do tej pory wejśc:
 

 
 

NAJWAŻNIEJSZE DANE REGULACYJNE 
(motocykle klasy 125)

Maksymalne rozwarcie styków przerywacza  0,3 - 0,4 mm
Wyprzedzenie zapłonu 3 mm
Odstęp między elektrodami świecy 0,4 - 0,6 mm

NAJWAŻNIEJSZE DANE REGULACYJNE 
(motocykle klasy 175)

Maksymalne rozwarcie styków przerywacza  0,2 - 0,3 mm
Wyprzedzenie zapłonu 3,5 mm
Odstęp między elektrodami świecy 0,4 - 0,6 mm

TABLICA SMAROWANIA

Zespół Miejsce smarowania Warunki i okres smarowania Rodzaj smaru Uwagi
Silnik Tłok w cylindrze, łożyska korbowodu i wału korbowego stałe Lux 10
S-17
w lecie i w zimie
Skrzynka biegów i sprzęgło dopełnić do poziomu według miarki; zmierzyć co 3000 km Lux 10 w lecie i w zimie
Ślimak sprzęgła wtłaczać smarownicą co 1000 km smar stały ŁT-1 -
Filtr powietrzny gaźnika co 1000 km olej silnikowy Lux 10, Lux 13 wypłukać w benzynie; siatkę napuścić mieszaniną oleju Lux 13 lub Lux 10 w stosunku 1:1
Iskrownik Oś przerywacza co 2000 km 1 kroplę oleju olej silnikowy Lux 10 po zdjęciu osłony iskrownika
języczek filcowy co 2000 km 3 krople oleju olej silnikowy Lux 10 jak wyżej
Widelec przedni Teleskopy zmienić co 5000 km
80 cm3 na goleń
olej Lux 10 w stanie rozebranym
2 łożyska oporowe głowicy ramy co 5000 km smar stały ŁT-1 w stanie rozebranym
Kierownica Dźwignia hamulca ręcznego i sprzęgła po 3 krople w miejscach obrotu co 2000 km olej silnikowy Lux 10 ''
Rączka pokrętna gazu co 3000 km smar stały ŁT-1 w stanie rozebranym
Linka gazu, sprzęgła i hamulca smarować co 3000 km olej silnikowy Lux 10 ''
Koło przednie Rozpieracz hamulca, oś szczęki, łożyska co 5000 km smar stały ŁT-1 jak wyżej
Koło tylne 3 łożyska, rozpieracz hamulca i oś szczęk co 5000 km jak wyżej jak wyżej
Pedał hamulca tylnego Tuleja osi pedału co 3000 km jak wyżej jak wyżej
Napęd Łańcuch napędowy od skrzyni biegów do tylnego koła przez zanurzenie co 2000 km łój roztopiony i zmieszany z grafitem lub smar do łańcuchów po zdjęciu łańcucha
Amortyzatory tylne Element tłumiący zmieniać co 5000 km, 
50 cm3 na amortyzator
olej silnikowy Lux 10 w stanie rozebranym
Wahacz tulejki osi co 3000 km smar stały ŁT-1 w lecie i w zimie